[vc_row][vc_column][porto_ultimate_heading main_heading=”Garantie & Klachten”][/porto_ultimate_heading][vc_column_text]Garantie
Wij doen dit werk met passie en zullen er alles aan doen om onze producten in top kwaliteit aan u te leveren. Desondanks komt het toch wel eens voor dat er tijdens het transport een bestelling kapot gaat, of dat er door een andere reden iets gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op de garantie. Wettelijk ben je verplicht om dit binnen 2 maanden na constatering van het gebrek dit aan ons te melden. Als het gebrek binnen de garantie valt, zullen wij natuurlijk kosteloos ervoor zorgen dat het gerepareerd of vervangen wordt.
Klachten
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar contact@simlashop.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
Wij doen dit werk met passie en zullen er alles aan doen om onze producten in top kwaliteit aan u te leveren. Desondanks komt het toch wel eens voor dat er tijdens het transport een bestelling kapot gaat, of dat er door een andere reden iets gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op de garantie. Wettelijk ben je verplicht om dit binnen 2 maanden na constatering van het gebrek dit aan ons te melden. Als het gebrek binnen de garantie valt, zullen wij natuurlijk kosteloos ervoor zorgen dat het gerepareerd of vervangen wordt.
Klachten
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar contact@simlashop.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]