[vc_row][vc_column][porto_ultimate_heading main_heading=”Retourneren”][/porto_ultimate_heading][vc_column_text]Mocht je toch niet tevreden zijn met je product? Je kunt het dan na aanmelden retour sturen, en krijgt dan het gehele bedrag terug.

Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [E-MAILADRES]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Let op! Gepersonaliseerde artikelen kunnen niet retour gestuurd worden. Deze zijn namelijk speciaal voor jou gemaakt.
Ook kunnen gedragen artikelen, of beschadigde artikelen (voorzien van vlekken, gaten, make-up, parfum) niet retour gestuurd worden.

Meldt altijd je retour bij ons aan. Ongevraagd teruggezonden artikelen kunnen we niet verwerken.

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met contact@simlashop.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.” Ook hier geldt dat het product in goede staat teruggestuurd dient te worden.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]